ساخت ۳۰ سوئیت در باغ محمدشهر برای کارکنان و کارگران شهرداری کرج

خبرگزاری ایسنا شنبه 17 شهریور 1403 - 13:33
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج از تغییر کاربری باغ محمدشهر به مرکز تفریحی رفاهی ویژه کارکنان و کارگران زحمتکش شهرداری کرج خبر داد.

به گزارش ایسنا، علیرضا رحیمی محمودآبادی روز شنبه ۱۷ شهریور در باب تعیین و تکلیف باغ محمد شهر اظهار کرد: پیرو تذکری که در اواخر سال ۱۴۰۰ به شهرداری کرج داده شد با همراهی همه اعضای محترم شورا ردیف بودجه جداگانه برای این موضوع مصوب و از آن تاریخ در مرحله اجرا قرار گرفت.

رحیمی هدف از تغییر کاربری باغ محمدشهر را خدمات رسانی و توسعه رفاه کارگران شاغل در مجموعه شهرداری عنوان و بیان کرد: باغ محمد شهر با وسعت ۳۸هزار مترمربع و ایجاد ۳۰ سوئیت رفاهی همراه با امکانات مربوطه به زودی به مرحله بهره برداری می‌رسد که به مرکز تفریحی و رفاهی شهرداری ویژه کارکنان و کارگران زحمتکش شهرداری اعم از فضای سبز و پاکبانان تبدیل شد.

عضو شورا اسلامی شهر کرج اعتبار لازم اجرایی این امر را حدود ۳۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: امیدوارم مدیریت شهری بتواند هر چه سریعتر مقدمات بهره برداری از این مجموعه را انجام دهد تا پایان مهرماه سال جاری تقدیم همکاران محترم شود.

 رحیمی در پایان یادآور شد: باغ پر حاشیه محمد شهر در دوره‌های گذشته معمولا با حواشی همراه بود که خوشبختانه امروز به صاحبان اصلی خود یعنی پرسنل و کارگران خدوم شهرداری رسید و ان شالله با این اقدام خوب و مبارک حاشیه از این باغ رخت تن برکنده و به محلی برای آرامش و آسایش همکاران خوبم در مدیریت شهری تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.