آتیلا از جواد نکونام حمایت کرد / امیدورام بماند

رکنا شنبه 17 شهریور 1403 - 13:50
رکنا: سرپرست پیشین استقلالی‌ها با انتشار یک استوری در صفحه خود برای ماندن جواد نکونام ابراز امیدواری کرد.
آتیلا از جواد نکونام حمایت کرد / امیدورام بماند

به گزارش رکنا ، در شرایطی که اخبار غیررسمی از قطعی شدن برکناری جواد نکونام از هدایت استقلال حکایت دارد، همه منتظر تصمیم مدیران باشگاه هستند.

در چنین شرایطی حمایت آتیلا حجازی، سرپرست پیشین استقلال، از نکونام قابل توجه است. فرزند ناصر حجازی که چندی قبل در مصاحبه‌ای طوفانی به انتقاد از نکونام و رفتارهای او پرداخت و برخی مسائل در زمان سرپرستی‌اش در استقلال را بازگو کرد، حالا با انتشار یک استوری در صفحه شخصی ابراز امیدواری کرد که این سرمربی در سمتش باقی بماند.

حجازی که دل خوشی هم از مدیران استقلال ندارد، در اینستاگرام نوشت: «در هیچ جای دنیا با سه تا بازی مربی عوض نمی‌کنند؛ فقط ناصر حجازی بود که از هفته دوم اولتیماتوم به او می‌دادند. امیدوارم کادر فعلی بمانند و به موفقیت برسند.»

سرپرست پیشین استقلال بدون آنکه نامی از کسی بیاورد به شایعات مربوط به حضور ایوایلو پتف سرمربی بلغارستانی در استقلال هم واکنش نشان داده است. حجازی گفته: «اگر هم تغییری قرار است انجام شود، اینجا استقلال است. مربی کارنامه‌دار خارجی می‌خواهد. هوادار مربی بنجل نمی‌خواهد.»

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.