جشن آغاز سال تحصیلی پویا با نشاط باشد

خبرگزاری ایسنا شنبه 17 شهریور 1403 - 14:21
فرماندار شهرستان رشت با اشاره به اینکه جشن آغاز سال تحصیلی پویا و با نشاط باشد گفت: در مراسم بازگشایی مدارس از ظرفیت راویان دفاع مقدس بهره‌مند شویم تا نسل جوان و نوجوان ما نسبت به ارزش‌های انقلاب بیگانه نباشند و بیش از پیش با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند.

کیا عاشوری امروز، ۱۷ شهریورماه در شورای آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه آموزش و پرورش ظرفیت خوبی برای پیشبرد اهداف انقلاب و نظام است و با اشاره به در پیش بودن فصل بازگشایی مدارس، اظهار کرد: فصل بازگشایی مدارس در پیش است لذا باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای استقبال از دانش‌آموزان و نوآموزان در بهار علم و دانش صورت گیرد.

وی با بیان اینکه ما هر چه داریم از معلم، مدرسه و اولیای مدرسه است که همواره قدردانشان هستیم، افزود: برای جشن بازگشایی مدارس فضای آموزشی و شکل ظاهری آن باید متناسب با هر مقطع تحصیلی فضاسازی شود، در این روز از راویان هشت سال دفاع مقدس برای خاطره گویی با هدف آشنایی نسل جوان و نوجوان با فرهنگ ایثار و شهادت کمک گرفته شود و جشن آغاز سال تحصیلی آمیخته با فضای شاد و نشاط باشد.

فرماندار رشت با اشاره به احداث پل‌های روگذر در شهرستان رشت بیان کرد: با توجه به پل‌های در حال احداث با همکاری پلیس راه و راهور تلاش بر این است تا مدیریت ترافیک به خوبی صورت گیرد.

عاشوری با اشاره به صدور مجوز مدارس غیر انتفاعی تصریح کرد: مدارس غیرانتفاعی باید بر اساس یکسری استانداردهایی مجوز اخذ کنند، مدارس دولتی داریم که از لحاظ کمی و کیفی حتی از مدارس غیر انتفاعی بالاتر هستند اما سرانه آموزشی کافی ندارند و ناچار هستیم به سمت مدارس غیر انتفاعی برویم اما تاکید داریم که نسبت به صدور مجوز مدارس غیرانتفاعی حتما موشکافانه بررسی و حساسیت صورت گیرد.

فرماندار شهرستان رشت با توجه به فرسودگی برخی مدارس نیاز است که تدبیر و تصمیمات لازم صورت گیرد، گفت: خانواده‌ها باید نسبت به ایمنی و امنیت فرزندان در مدارس دغدغه‌ای نداشته باشند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.