رسیدگی به بیش از 3 هزار و 500 تماس در پنج ماه ابتدایی سال با سامانه شهرداری تهران

رکنا شنبه 17 شهریور 1403 - 14:48
رکنا: سرپرست سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه گشت فوریت های اجتماعی حامی شهر به شکل ۲۴ ساعته فعالیت دارند گفت: طی ۵ ماه اول سال جاری گشت های فوریت های اجتماعی حامی شهر به بیش از سه هزار و ۵۰۰ پیام سامانه ۱۳۷ پلاس رسیدگی کردند.
رسیدگی به بیش از 3 هزار و 500 تماس در پنج ماه ابتدایی سال با سامانه  شهرداری تهران

به گزارش رکنا، سید محمد نقیب اظهارکرد: گشت‌های حامی شهر این سازمان در سه شیفت ۲۴ ساعته به صورت شبانه‌روزی فعالیت دارند که بخشی از این ماموریت‌ها، رسیدگی به پیام شهروندان در سامانه ۱۳۷ پلاس است‌. همچنین در کنار اجرای طرح‌های ویژه کاهش آسیب‌های اجتماعی که در نقاط گوناگون محلات شهر تهران به اجرا در می‌آید، خودروهای حامی شهر نیز مداوم گشت زنی می‌کنند.

وی با بیان اینکه در این میان شهروندان نیز کمک بسزایی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی شهر دارند، ادامه داد: شهروندان با مشاهده موضوعات مربوط به آسیب‌های اجتماعی می‌توانند با شماره ۱۳۷ پلاس تماس بگیرند تا همکاران در گشت فوریت‌های اجتماعی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل اعزام شوند.

سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: طی پنج ماه سالجاری گشت‌های فوریت‌های اجتماعی حامی شهر به سه هزار و ۵۵۳ پیام سامانه ۱۳۷ پلاس رسیدگی کردند که ساماندهی معتادان متجاهر، متکدیان، بی‌خانمان‌ها، در راه‌ماندگان ، خانواده‌های بی سرپناه ، افراد در معرض آسیب، گمشدگان، کودکان کار و خیابان و... بیشترین پیام‌های سامانه ۱۳۷ پلاس در حوزه آسیب‌های اجتماعی را در برداشته است.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.