آغاز ثبت‌نام چهاردهمین همایش ملی نخبگان/امروز تا 21 شهریور

رکنا شنبه 17 شهریور 1403 - 14:56
رکنا: ثبت‌نام برای حضور در چهاردهمین همایش ملی نخبگان با شعار «نخبگان، حکمرانی دانش‌بنیان» از امروز آغاز شد و تا ۲۱ شهریور ادامه دارد.
آغاز ثبت‌نام چهاردهمین همایش ملی نخبگان/امروز تا 21 شهریور

به گزارش رکنا از بنیاد ملی نخبگان، چهاردهمین همایش ملی نخبگان به مدت دو روز در مهر ۱۴۰۳ با حضور ۷۰۰ تن از نخبگان برگزیده برگزار می‌شود. در این همایش دو روزه، نخبگان در روز نخست میزبان رئیس جمهور خواهند بود و در دومین روز با مقام معظم رهبری دیدار خواهند کرد.

مهلت ثبت‌نام جهت حضور در این دوره از همایش تا ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ۲۱ شهریور ماه از طریق وبگاه hamayesh.bmn.ir تعیین شده است. بنیاد ملی نخبگان به منظور رفاه حال شرکت‌کنندگان در همایش امسال، تسهیلاتی نظیر اسکان و بازدید از اماکن علمی و فرهنگی در نظر گرفته است. علاقه‌مندان توجه داشته باشند، ظرفیت ثبت‌نام محدود است و به محض به حد نصاب رسیدن، فایل ثبت‌نام بسته خواهد شد.

این دوره از همایش، مانند دوره‌های گذشته، محورهای متنوع و گسترده‌ای را پوشش می‌دهد که از اهمیت ویژه‌ای برای توسعه و پیشرفت کشور برخوردارند. حوزه‌های پولی و مالی، حکمرانی و سیاستگذاری، محیط زیست و منابع طبیعی، نظام سلامت، امنیت غذایی، علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان، فناوری‌ها و صنایع پیشران و راهبردی، نظم نوین (تحولات منطقه، جایگاه ایران) و فناوری‌های نرم، محورهای اصلی همایش است.

این همایش سالانه فرصتی برای تمام نخبگان، پژوهشگران و فعالان علمی کشور است تا با تبادل دانش و تجربیات خود، به ارتقای سطح علمی کشور کمک کنند و راهکارهای نوآورانه‌ای را برای مسائل و چالش‌های پیش‌ِ روی کشور ارائه دهند.

بنیاد ملی نخبگان در این فراخوان، از تمامی نخبگان و پژوهشگران دعوت کرده است تا با حضور فعال در این رویداد، به غنای علمی و تحقیقاتی کشور بیافزایند.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.