استقبال از ماه مهر در منطقه ۵ تهران

صدا و سیما شنبه 17 شهریور 1403 - 15:01

استقبال از مهر در منطقه ۵ تهران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، در این جلسه شهردار منطقه ۵، با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری برای آینده فرزندان این سرزمین گفت: رسیدگی به مدارس و تجهیز و تامین آن ضروری است و باید با کمک هم برای تامین و تجهیز مدارس به ویژه مدارس دولتی اقدام کنیم. داوود گودرزی بر انگیزه بخشی و اعطای مشوق‌های مناسب برای تکریم معلمان تاکید کرد.

در ادامه این جلسه زنگویی معاون آموزش و پرورش منطقه ۵ ضمن تاکید بر فرهنگ کار نیک، اقدامات شهرداری منطقه در تجهیز مدارس را با اهمیت برشمرد. وی بر کیفیت بخشی فرهنگی در مدارس تاکید کرد و از نهاد‌های متولی درخواست کرد اقدامات بیشتری را در این زمینه انجام دهند.

همچنین در این جلسه گزارشی از اقدامات شهرداری از جمله محوطه سازی و بهسازی آسفالت تعداد ۳۱ مدرسه به میزان ۶ هزار تن و رنگ آمیزی، ایزوگام، تعمیر تاسیسات و سرویس بهداشتی تعداد ۱۱ مدرسه اشاره شد. از دیگر اقدامات مدیریت شهری این منطقه خط کشی و تکمیل تجهیزات ترافیکی، آموزش نکات ترافیکی به دانش آموزان، نظافت و شست و شوی مدارس، بازپیرایی فضای سبز داخل و بیرون مدارس، کاشت درخت و نقاشی دیواری برای استقبال از ماه مهر عنوان شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.