رسیدگی به بیش از۳ هزار و ۵۰۰ پیام سامانه ۱۳۷ پلاس

صدا و سیما شنبه 17 شهریور 1403 - 15:26

رسیدگی به بیش از۳ هزار و ۵۰۰ پیام سامانه ۱۳۷ پلاس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،سرپرست سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت: گشت های حامی شهر این سازمان در سه شیفت ۲۴ ساعته به صورت شبانه روزی فعالیت دارند که بخشی از این ماموریت ها ، رسیدگی به پیام شهروندان در سامانه ۱۳۷ پلاس است‌.

سید محمد نقیب افزود: پس از تماس شهروندان و اعلام آسیب های اجتماعی ، گشت های فوریت های اجتماعی حامی شهر به محل مورد نظر اعزام شده و اقداماتی چون  ساماندهی معتادان متجاهر ، متکدیان ، بی خانمان ها ، در راه ماندگان ، خانواده های بی سرپناه ، افراد در معرض آسیب ، گمشدگان ، کودکان کار و خیابان را انجام داده اند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.