نهاد‌های بین المللی موظف به جلوگیری از جنایت صهیونیست‌ها در کرانه باختری هستند

صدا و سیما شنبه 17 شهریور 1403 - 15:37
نهاد‌های بین المللی موظف به جلوگیری از جنایت صهیونیست‌ها در کرانه باختری هستند
 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی که در حساب شخصی خود در فضای مجازی به اشتراک گذاشت، عنوان داشت: بر اساس اخبار، نیروهای رژیم صهیونیستی پس از ۱۰ روز تجاوز به اردوگاه جنین و چهار روز پس از حمله به شهر طولکرم در کرانه باختری از مناطق جنین و طولکرم عقب نشینی کرده اند.
 
وی افزود: تصاویر تخریب جنون آمیز تمامی زیرساخت های شهری و خدماتی نوار غزه و اکنون برخی از مناطق شمالی کرانه باختری به ویژه در جنین و طولکرم نشان می دهد که رژیم صهیونیستی از پیروزی بر مقاومت و ملت فلسطین ناامید شده و استراتژی «زمین سوخته» را دنبال می کند.
 
کنعانی خاطرنشان کرد: کشورها و نهادهای بین المللی از نظر اخلاقی، انسانی و قانونی موظف به جلوگیری از تکرار جنایات جنگی در کرانه باختری توسط رژیم اسرائیل هستند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.