کشتی آزاد قهرمانی جهان؛ بابالو از دور رقابت‌ها کنار رفت، یوسفی در رده بندی

صدا و سیما شنبه 17 شهریور 1403 - 15:52

کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان؛ بابالو از دور رقابت‌ها کنار رفت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون کشتی، در وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان؛ ابوالفضل بابالو پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۱ مغلوب رضابک آیتموخان از قزاقستان شد و با توجه به راهیابی این کشتی گیر به دیدار نهایی، بابالو به گروه بازنده‌ها رفت.

وی در این گروه با نتیجه ۴ بر ۴ و ضربه فنی مقابل نیکولائوس کاراوانوس از یونان مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۷۹ کیلوگرم؛ مهدی یوسفی در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب آلپ ارسلان بنگنجوف از ترکمنستان شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار نهایی، یوسفی به گروه بازنده‌ها رفت. وی در این گروه با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل الکساندر مامروش از اوکراین به پیروزی رسید. وی در دور بعد با نتیجه ۱۱ بر صفر دیمیتری لوکاشیوک از بلاروس را مغلوب کرد و به دیدار رده بندی راه یافت. وی در این دیدار مقابل آمیت از هند قرار می‌گیرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.