این خودرو‌ها حال و روز خوبی ندارند؛ ایران خودرو متقاضیان را شوکه کرد

فرارو شنبه 17 شهریور 1403 - 16:16
بررسی قیمت هایما S ۷ به عنوان محصول محبوب متقاضیان در هفته گذشته نشان می‌دهد قیمت این محصول مونتاژی رشدی حدود ۱۰ میلیون تومانی را به نسبت هفته گذشته در کارنامه ثبت کرده است.

تولید خانواده هایما در پایان مرداد سال جاری در مقایسه مدت مشابه سال گذشته افتی حدود ۳۲ درصدی را نشان می‌دهد. آنطور که اطلاعات منتشر شده در سایت کدال نشان می‌دهد آبی‌های جاده مخصوص تا پایان دومین ماه از فصل تابستان ۱۴۰۳ در مجموع حول و حوش پنج هزار و ۶۰۰ دستگاه انواع هایما را در خطوط تولید خود تکمیل کردند. این در حالیست که تا پایان مرداد ۱۴۰۲ تیراژ تولید خانواده هایما نزدیک به هشت هزار و ۱۰۰ دستگاه بوده است؛ بنابراین ایران خودرویی‌ها در تولید این برند چینی خود به لحاظ تیراژ با کاهشی حدود دو هزار و ۵۰۰ دستگاهی مواجه شدند.

به گزارش اقتصادنیوز، ایران خودرویی‌ها در جدیدترین طرح فروش خود پس از حذف سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، سه عضو خانواده هایما شامل هایما X ۷، هایما S ۷ و هایما S ۵ را عرضه کردند. به گزارش اقتصادنیوز، اطلاعات طرح فروش نشان می‌دهد هایما S ۵ که گمان می‌رفت از سبد محصولاتی ایران خودرویی‌ها خارج شده، بیشترین تیراژ را در طرح فروش آبی‌های جاده مخصوص در میان خانواده هایما به خود اختصاص داده است.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.