حمله تند نبویان به رئیس جمهوری: حرف پزشکیان کذب بود/ هر کسی راضی به فتنه زن زندگی آزادی بود در قتل هایی که انجام شد، شریک است؛ در اصل خود قاتل است

خبرآنلاین شنبه 17 شهریور 1403 - 16:18
محمود نبویان، نماینده عضو پایداری مجلس در سخنانی به دولت پزشکیان حمله کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمود نبویان، نماینده عضو پایداری مجلس در فیلمی که به تازگی از او منتشر شده است، مدعی شده است: یکی از معیارهایی که مقام معظم رهبری مطرح فرمودند، نداشتن سابقه سو است... وزیری که در فتنه سال ۸۸ حاضر بوده و در همان زمان وزارت اطلاعات نامه می‌دهد که ایشان جزو فعالین است و بعد از آن نامه رئیس صدا و سیما مطرح می‌شود که ایشان حق ندارد در تلویزیون حرف بزند زیرا ایشان بسیار در این فتنه دخالت داشته و  یا دیگر وزیری که متاسفانه رأی آورده است، فتنه زن زندگی آزادی را نهادینه کرده است، یعنی در اصل ضدیت با فرهنگ مردم را ایشان نهادینه کرده است. چقدر از پلیس های ما به شهادت رسیدند و یا مردم عادی به شهادت رسیدند و یا به فکر تجزیه ایران افتادند.

وی در ادامه اظهار داشت: این وزیری که الان رای آورده است، این جنبش را پاک می‌داند. بنابر تعبیر روایت امام رضا، این آقا و هرکسی مثل او که راضی به فتنه جنبش زن زندگی آزادی بود در قتل هایی که انجام شده است شریک است و در اصل خود قاتل است.

وی ادامه داد: چنین افرادی نباید بهشان رای داده می‌شد. سوال این است که آیا صحبت آقای پزشکیان تاثیر داشت؟ بله تاثیر داشت. ایشان مدعی شدند آقا از هر 19 نفر راضی هستند ولی خب این کذب محض بود، خود آقا هم تکذیب کردند.

وی در پایان تاکید کرد: حضرت آقا در دیدار با پزشکیان فرمودند که من بیشتر این افراد را نمی‌شناختم. این حرف آقای پزشکیان دروغ بود. چرا بزرگان مجلس با اینکه می‌دانستند این موضوع را تکذیب نکردند حرف های پزشکیان را؟

۲۹۲۱۹

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.