حسرت جام جهانی بر دل جوانان بسکتبال/ ایران پشت سد نیوزیلند ماند

خبرگزاری ایسنا شنبه 17 شهریور 1403 - 16:24
تیم ملی بسکتبال جوانان ایران از صعود به رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۵ سوئیس بازماند.

به گزارش ایسنا، تیم ملی بسکتبال جوانان ایران در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات کاپ آسیا زیر ۱۸ سال آسیا ۲۰۲۴ - اردن، مقابل تیم ملی نیوزیلند ۸۷ - ۶۱ شکست خورد و از صعود به مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها بازماند.

شاگردان سرجان در این دیدار نتوانستند عملکرد خوبی را به نمایش بگذارند و کوارترهای اول تا چهارم را به ترتیب با نتایج ۱۷-۱۵، ۲۴-۱۳، ۲۴-۱۳ و ۲۲-۲۰ واگذار کردند تا در مجموع، با ۲۶ امتیاز اختلاف تن به شکست دهند.

طبق اعلام فدراسیون جهانی بسکتبال (FIBA)، ۴ تیم راه یافته به مرحله نیمه‌نهایی کاپ آسیا ۲۰۲۴ اردن، جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۵ را کسب می‌کردند که به این ترتیب جوانان ایران از کسب سهمیه جام جهانی بازماندند.

در پایان این دیدار تاماتوا ایساک با کسب ۲۴ امتیاز، ۴ ریباند، ۷ پاس گل و ۱ توپ ربایی، تاثیرگذاری ۳۰ را در ترکیب نیوزیلند به ثبت رساند و بهترین بازیکن زمین شد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.