سنگدوینی: برای اهتزاز پرچم ایران در سیزم همه کار می‌کنیم

صدا و سیما شنبه 17 شهریور 1403 - 16:32
سنگدوینی: برای اهتزاز پرچم ایران در سیزم همه کار می‌کنیم
 
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، عیسی سنگدوینی، سرمربی تیم والیبال نیرو‌های مسلح کشورمان در برنامه «سلام خبرنگار» شبکه خبر، گفت: برای حضور در مسابقات والیبال سیزم (ارتش‌های جهان) سه ماه است که در اردو هستیم و مجموعه فدراسیون و آقای میلاد تقوی با تمام ظرفیت و امکانات شرایطی ایجاد کردند که تیم ملی در فدراسیون اردو برقرار کند.
 
وی درباره زمان آغاز مسابقات والیبال سیزم، افزود: مسابقات والیبال قهرمانی نیرو‌های مسلح جهان از ۲۸ شهریور به میزبانی تهران شروع می شود و ورزشکاران شرایط ایده آلی دارند، با توجه به اینکه حدودا سه ماه اردو پیش بینی کرده بودیم تمرینات هوازی، بدنسازی و کار با توپ را انجام دادیم و امیدواریم بتوانیم پرچم کشور را به اهتزاز در بیاوریم و برای اهتزاز پرچم همه کار می کنیم.
 
سنگدوینی گفت: درباره تیم زیر ۱۷ سال جا دارد خسته نباشید بگویم به کادر فنی و بازیکنان که مقام پنجم جهان را کسب کردند، هرچند این تیم می توانست به مرحله نهایی برود ولی در نهایت نتیجه در این رده سنی مهم نیست و مهم کشف استعداد است و انشاءالله بتوانند در رده بعدی که قرار می گیرند نتیاج خوبی کسب کنند. استعداد‌های زیادی در این رده سنی شناسایی شدند و به مدت دو سال در اردو بودند و قهرمان آسیا هم شدند.
 
کارشناس والیبال در خصوص انتخاب سرمربی جدید افزود: آقای پیاتزا از مربیان سطح یک دنیا است رتبه ۱۲ مربیان جهان را دارد که اهل ایتالیا است. او پیش از اینکه به ایران بیاید سرمربی تیم ملی هلند بود و در تیم‌های باشگاهی متعددی در لهستان و ایتالیا مربیگری کرده است و عناوین خوبی را هم بدست آورده است. به نظر بنده بهترین انتخاب برای والیبال در این شرایط بوده که فدراسیون انتخاب کرده است.
 
سرمربی تیم والیبال نیرو‌های مسلح گفت: قرارداد او با فدراسیون والیبال کشورمان ۴ ساله است که با همدلی جامعه والیبال شرایط خوبی برای والیبال در آینده اتفاق خواهد افتاد. 
 
وی درخصوص قهرمانی تیم والیبال نشسته کشورمان در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس، افزود: جا دارد مقام قهرمانی را به همه بازیکنان و کادر فنی تبریک بگویم. هرچند ایران دست اول را به بوسنی واگذار کرد ولی بازیکنان ما در دست‌های بعدی به خودباوری رسیدند و توانستند سه دست بعدی را از آن خود کنند. امیدوارم در المپیک ۲۰۲۸ لس آنجلس هم مردان قهرمان پارالمپیک ما بتوانند از عنوان قهرمانی دفاع کنند، زیرا آنها روح و جان والیبال ما هستند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.