۳۰ کیلومتر از راههای روستایی شهرستان دلفان آسفالت میشود

خبرآنلاین شنبه 17 شهریور 1403 - 16:34
نماینده مردم سلسله و دلفان از اخذ مجوز روکش آسفالت ۳۰ کیلومتر از راههای روستایی دلفان خبر داد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، محمدحسین محمدی با اعلام این خبر گفت : همه راههای منتهی به مناطق بکر گردشگری در دلفان خاکی هستند  و راه دسترسی برای آنها وجود ندارد که بایستی تلاش شود از وضع موجود خارج شوند .

وی افزود: ۲۷۰ کیلومتر راه اصلی ،۱۰۰ کیلومتر راه عشایری و کلا ۹۰۰ کیلومتر راه دسترسی در دلفان داریم که حدود ۳۸۰ کیلومتر آن آسفالت شده اما مابقی آن انجام نشده و  بایستی نگهداری و به مرور آسفالت شوند.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در دیداری که با مسئولان وزارت داشتم موافقت روکش آسفالت ۳۰ کیلومتر  راه روستایی و احداث ۲۵ کیلومتر راه جدید را اخذ کردیم که خوشبختانه بخشی از آن به پیمانکار واگذار شده و کار اجرایی آغاز شده است. 

محمدحسین محمدی در پایان تاکید کرد: در حال پیگیری هستیم تا از طریق اعتبارات استانی نیز منابعی جهت راههای روستایی دلفان اختصاص یابد .

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.