کرامتی در جمع ۸ ستاره منتخب یک چهارم نهایی بسکتبال جام آسیا

صدا و سیما شنبه 17 شهریور 1403 - 16:37
کرامتی در جمع ۸ ستاره منتخب یک چهارم نهایی بسکتبال جام آسیا
 
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون بسکتبال، سایت فیبا در گزارشی ۸ ستاره برتر رقابت‌های زیر ۱۸ سال جام آسیا در مرحله یک چهارم نهایی را معرفی کرد که نام امیرمهیار کرامتی هم در این فهرست به چشم می‌خورد.
 
سایت فیبا در این گزارش نوشت: کرامتی با قامت ۱۸۰ سانتی متر، معمولا از کوتاه قامت‌ترین بازیکنان زمین است، اما عملکرد درخشانی در زمین دارد و با شجاعت و قدرت بازی می‌کند. او میانگین ۲ توپ ربایی در هر بازی را به ثبت رسانده است و با میانگین ۱۶.۳ امتیاز و ۴،۵ پاس گل در هر بازی بهترین آمار را در ایران در اختیار دارد و میانگین ۴.۳ ریباند در هر بازی را به ثبت رسانده است. او در این رقابت‌ها ۵۴.۲ درصد اقدام ۳ امتیازی موفق و در هر بازی میانگین ۶ اقدام ۳ امتیازی را به ثبت رسانده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.