رسیدگی به بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ پیام سامانه ۱۳۷ پلاس

صدا و سیما شنبه 17 شهریور 1403 - 16:52

رسیدگی به بیش از۳ هزار و ۵۰۰ پیام سامانه ۱۳۷ پلاس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: گشت‌های حامی شهر این سازمان در سه شیفت ۲۴ ساعته به صورت شبانه روزی فعالیت دارند که بخشی از این ماموریت‌ها، رسیدگی به پیام شهروندان در سامانه ۱۳۷ پلاس است.

سید محمد نقیب افزود: پس از تماس شهروندان و اعلام آسیب‌های اجتماعی، گشت‌های فوریت‌های اجتماعی حامی شهر به محل مورد نظر اعزام شده و اقداماتی، چون  ساماندهی معتادان متجاهر، متکدیان، بی خانمان‌ها، در راه ماندگان، خانواده‌های بی سرپناه، افراد در معرض آسیب، گمشدگان، کودکان کار و خیابان را انجام داده اند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.