ماجرای نوزاد رها شده در گونی برنج در بوشهر چه بود؟

تابناک شنبه 17 شهریور 1403 - 17:00
روز ۱۴ شهریور ویدیویی از پیدا شدن یک نوزاد تازه متولد شده توسط پاکبان بوشهری دست به دست شد که واکنش و نگرانی کاربران را در پی داشت.

 

به گزارش تابناک به نقل از سایت خلیج فارس (بوشهر)، «جواد شکریان، مدیر روابط عمومی شهرداری بوشهر درباره نوزادی که یکی از پاکبان‌های شهرداری هفته گذشته حین نظافت آن را درون یک گونی برنج پیدا کرده بود، گفت: نوزاد رها شده به بهزیستی منتقل شد و خوشبختانه حال ویاو خوب است.

او خاطرنشان کرد: یک هفته پیش ساعت ۷ صبح یکی از پاکبان ها در یکی از محلات جنوبی بوشهر در حین نظافت متوجه تکان‌های یک نایلون می‌شود، که پس باز کردن آن با یک نوزاد مواجه می‌شود.

او افزود: این نیروی پاکبان بلافاصله با کلانتری تماس می گیرد و پس از انجام اقدامات اولیه انتظامی و بهداشتی، نوزاد به یکی از مراکز بهزیستی منتقل می‌شود تا تحت مراقبت قرار گیرد.»

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.