یاد بگیریم کی انتقاد کنیم و چه زمانی حمایت/ پورموسوی: خودزنی نکنیم، سرت سلامت قلعه‌نویی!

ورزش سه شنبه 17 شهریور 1403 - 17:20
سرمربی فصل گذشته استقلال خوزستان به حمایت از امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی پرداخت و انتقادات این روزها را ناجوانمردانه توصیف کرد.

به گزارش "ورزش سه"، علیرغم برتری یک گله تیم ملی ایران در گام اول انتخابی جام جهانی 2026 اما حواشی عجیبی در جدال با قرقیزستان شکل گرفت و برخی به انتقاد از عملکرد تیم ملی و امیر قلعه نویی پرداختند.

سیدسیروس پورموسوی سرمربی فصل گذشته استقلال خوزستان که موفق شد سهمیه این تیم را در لیگ برتر حفظ کند و سابقه حضور در رده پایه‌های تیم ملی ایران را نیز در کارنامه دارد، با حمایت از امیر قلعه نویی پرداخت و مدعی شد که شرایط در وضعیت کنونی به شکلی نبوده که سرمربی تیم ملی شایسته انتقاد و گلایه باشد: قدر داشته‌های‌مان را بدانیم. متاسفانه درد ورزش ما به خصوص فوتبال این است که بلد نیستیم چه زمانی باید حمایت کنیم و چه زمانی فرصت مناسبی برای انتقاد است.

وی ادامه داد: ما استاد خودزنی به بهترین شکل ممکن هستیم و متاسفانه بسیار هم فراموش کار. با این شرایط اما من حمایت خودم را از تیم ملی و امیر قلعه نویی اعلام می‌کنم. سرت سلامت مرد بزرگ!

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.