حضور چشمگیر دانشگاه مازندران در ۴ ایالت کشور اندونزی برای عقد تفاهم‌نامه

خبرگزاری ایسنا شنبه 17 شهریور 1403 - 17:45
در ادامه حضور مدیر همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه، حضور چشمگیر دانشگاه مازندران در ۴ ایالت کشور اندونزی برای عقد تفاهم‌نامه با دانشگاه‌ها و موسسات برتر این کشور انجام شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه مازندران، در فاز دوم حضور نماینده دانشگاه مازندران در کشور اندونزی و عقد تفاهم‌نامه با دانشگاه‌های برتر این کشور، ناصر کردانی، مدیر همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه، در دانشگاه‌های مالانگ، محمدیه، شریف هدایت‌اله، باندونگ و پامولانگ حضور یافته و ضمن دیدار با مقامات این دانشگاه‌ها، تفاهم‌نامه همکاری علمی و فرهنگی میان ایشان به امضا رسید.

دیدار هیات اعزامی ایرانی با سفیر جمهوری اسلامی و نماینده مقام معظم رهبری در جاکارتا و گفت‌وگو در خصوص موضوعاتی هم‌چون آموزش زبان فارسی، انتشار کتاب و ... از دیگر برنامه‌های این سفر بود.

نماینده رییس دانشگاه مازندران هم‌چنین در نشست مشترک با مقامات دانشگاهی موسسه محمدیه اندونزی که دارای ۵۰ میلیون عضو و مشتمل بر شعبات دانشگاهی، بیمارستانی و غیره است، بر گسترش همکاری‌های مشترک تاکید کرد.

حضور چشمگیر دانشگاه مازندران در ۴ ایالت کشور اندونزی برای عقد تفاهم‌نامه

 کردانی در مسیر بازگشت به ایران، در کشور قطر با سفیر جمهوری اسلامی ایران و رایزن فرهنگی در دوحه دیدار کرد که دو طرف، راه‌های همکاری در موضوعات تحقیقاتی و فناوری را مورد ارزیابی قرار دادند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.