همتی: در المپیک آینده دو نقره را به دو طلا تبدیل خواهم کرد

خبرگزاری ایسنا شنبه 17 شهریور 1403 - 17:56
مدال‌آور پارالمپیکی تبریزی ابراز امیدواری کرد که در المپیک پیش رو دو مدال نقره فعلی‌اش را به طلا تبدیل کند.

فاطمه همتی در حاشیه مراسم استقبالش در فرودگاه شهید مدنی تبریز در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: خدا را شکر با دو نقره توانستم به کشور عزیزمان برگردم. ممنونم از خانواده، مسئولین و دوستان عزیزم که تک تک شان به استقبالم آمدند و از این اتفاق خوشحال هستم.

او ادامه داد: به نیت دو طلا رفته بودم و حنتی می‌توانستم دو طلا کسب کنم، اما خب خدا را شکر که این دو نقره را به دست آوردم.

مدال آور پاراالمپیکی آذربایجان‌شرقی گفت: سطح مسابقات خیلی بالا بود. حتی رکورد شکنی هم اتفاق افتاد که توسط حریف من در فینال رقم خورد.

او درباره همشهری بودنش با میلاد وزیری (سرمربی تیم ملی) گفت: بسیار از من حمایت کردند، با ایشان ترکی حرف می‌زدم و راحت بودم.

همتی بیان کرد: انشاالله این دو نقره در المپیک بعدی به دو طلا تبدیل خواهد شد.

او در پاسخ به این سوال که مدال هایش را به چه کسانی تقدیم می‌کند؟ گفت: مدال‌هایم را به خانواده‌ام، همه کسانی که حمایت کردند و مردم شریف ایران تقدیم می‌کنم.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.