از تغییر نکردن ساعت طرح ترافیک تا زمان آماده شدن ورزشگاه آزادی

صدا و سیما شنبه 17 شهریور 1403 - 18:22

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، زمان طرح ترافیک در تهران تغییر نمی‌کند. با بازگشت ساعت کار کارکنان دولت به روال عادی از پنجشنبه ۱۵ شهریور ساعت اجرای طرح ترافیک در تهران هم تغییر نمی‌کند و مانند قبل از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۸ طرح ترافیک در محدوده مرکزی پایتخت اجرایی می‌شود. 
---
قطع آب مدارس قانونی است. بر اساس اعلام شرکت آب و فاضلاب استان تهران، قطع آب مدارس در چارچوب قانون و حفاظت از منابع آب زیرزمینی پایتخت بوده است. مدارس دولتی افزون‌بر ۶۰۰ میلیارد تومان بابت حقوق انشعاب فاضلاب به این شرکت بدهکار هستند و تاکنون حدود ۲۰۰۰ مدرسه دولتی در پایتخت به شبکه جمع‌آوری بهداشتی فاضلاب متصل نشده‌اند.
---
ورزشگاه آزادی تا ۲ ماه دیگر هم آماده نمی‌شود. به گفته عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ایران: این ورزشگاه‌ها نه در اختیار فدراسیون فوتبال و نه هیأت فوتبال استان تهران است و شرکت توسعه و تجهیز مسئول این ورزشگاه‌ها است و هنوز مشخص نیست که دربی استقلال و پرسپولیس کجا برگزار خواهد شد. با توجه به محدودیتی که برای حضور تماشاگران در ورزشگاه شهدای شهر قدس داریم بعید است که بازی این دو تیم با هم، در این ورزشگاه برگزار شود. سازمان لیگ باید در این مورد تصمیم گیری کند.
---
صدور بیش از یک میلیون برگ جریمه برای باربری‌های پایتخت. رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت گفته: طی پنج ماهه امسال بیش از یک میلیون و ۱۱۰ هزار برگ جریمه برای انواع وسیله نقلیه که اقدام به باربری می‌کنند، صادر شده است. بیشترین آمار اعمال قانون در این مدت را کامیون‌ها با ۴۸۵ هزار برگ جریمه به خود اختصاص داده‌اند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.