مربی الریان: برای قهرمانی در مسابقات حاضر شدیم

صدا و سیما شنبه 17 شهریور 1403 - 18:22

مربی الریان: برای قهرمانی در مسابقات حاضر شدیم

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، بیست‌وششمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا از فردا (یکشنبه ۱۸ شهریور) به میزبانی یزد آغاز می‌شود.

علی ایشک مربی تیم الریان اسپورت کلاب قطر، درباره حضور در بیست‌وششمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های والیبال مردان آسیا، اظهار کرد: فکر می‌کنم این دوره از رقابت‌ها بسیار خوب خواهد بود، چرا که تعداد تیم‌های حاضر در مسابقات کم هستند و مسئله به ارتقا سطح مسابقات کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به آمادگی تیم خود، افزود: تیم الریان به خوبی آماده حضور در این مسابقات است و تمام تلاش خود را برای موفقیت خواهیم کرد.

کمک مربی تیم الریان اسپورت خاطرنشان کرد: هدف این است که در این مسابقات بازی‌های خوبی را انجام دهیم و با وجود اینکه در گذشته چندین مرتبه در سکو‌های دوم و سوم قرار داشتیم، اما در نظر داریم عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کنیم.

وی درخصوص میزبانی شهر یزد، گفت: یزد شهر بسیار خوبی است و در حال حاضر سالن مسابقات بسیار عالی و همه چیز آماده برگزاری است.

ایشک در مورد حضور هواداران در سالن مسابقات، خاطرنشان کرد: به نظر من هواداران ایرانی نیاز به دعوت ندارند، می‌دانیم که آنها فوق العاده عاشق والیبال هستند و سالن مسابقات پر از تماشاگر خواهد شد.

تیم‌های گاز الجنوب (عراق) و الریان اسپورت کلاب (قطر) از ساعت ۱۴ فردا (یکشنبه ۱۸ شهریور) در دومین دیدار جام بیست وششم قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به مصاف یکدیگر می‌روند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.