چرا مردم علی دایی را تشویق می‌کنند اما قلعه‌نویی را نه؟

فرارو شنبه 17 شهریور 1403 - 18:46
غفور جهانی در واکنش به حواشی بازی تیم ملی گفت: علی دایی اسطوره فوتبال ما است و به همین‌علت هم او را تشویق کردند.

غفور جهانی به حواشی یازی تیم ملی در اصفهان واکنش نشان داد و گفت: 

مردم وقتی بازی خوب نمی‌بینند خب معلوم است که عصبانی می‌شوند و تنها کسی هم که هدف قرار می‌دهند مربی تیم ملی است که می‌خواهند دق‌دلی خودشان را خالی کنند! به نظر من امیر آنچنان تقصیری ندارد. او رفیق و دوست ما است و امیدوارم که موفق شود حالا بازی اول بوده و مساله چندانی نیست ان‌شاالله که بتوانند در بازی بعدی مقابل امارات بهتر کار کنند. اگرچه همین امارات هم قطر را با نتیجه سه بر یک برده و مشخص است بازی مشکلی داریم امیدوارم با انجام یک بازی‌خوب و یک نتیجه خوب از دل مردم در بیاورند.

علی دایی اسطوره فوتبال ما است و از او خبر ندارم که ایران است یا خارج، اما می‌دانم خودش را یک مقدار کنار کشیده حالا به خاطر هر مساله‌ای. البته متاسفانه به او تیم نمی‌دهند که کار کند و علی هم فکر خودش و زندگی‌اش است. فکر می‌کنم دور فوتبال را خط کشیده با این‌حال او اسطوره فوتبال ما است و به همین‌علت هم او را تشویق کردند.

طارمی باید بداند هیچ فوتبالیستی سعی نمی‌کند که پیشکسوت فوتبالش را ضایع کند. آن زمان از اقیانوسیه و آسیا یک تیم به جام جهانی می‌رفت، اما الان از آسیا هشت تیم صعود می‌کنند؛ شرایط برای رفتن به جام جهانی آسان‌تر از گذشته است. حالا یک پیشکسوت اگر حرفی در این باره بزند که نمی‌خواهد تیم ملی را تضعیف کند بلکه می‌خواهد سختی کار در آن زمان را بگوید. زمانی که پول نبود. اما شما سختی می‌کشی خب پول خوبی در می‌آوری.

منبع: خبرورزشی

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.