(تصاویر) رقابت نابرابر جواد نکونام با محبوبیت استراماچونی

فرارو شنبه 17 شهریور 1403 - 18:56
تجمع تعدادی هوادار مقابل ساختمان باشگاه استقلال سوژه‌ای شد تا تصاویر تجمع حمایتی از استراماچونی را بار دیگر مرور کنیم.

پس از انتشار اخباری پیرامون احتمال بالای برکناری جواد نکونام، شاهد تجمعی زیر ۳۰ نفره مقابل باشگاه استقلال بودیم. تجمعی که شعارهایش در حمایت از جواد نکونام و علیه شهریاری بود. همچنین تعداد بالایی بنر نیز در این تجمع به چشم می‌خورد. بنرهایی که مشخص نیست هزینه چاپ آن از کجا آمده است!

نکته جالب اینکه در این تجمع هیچ شعاری در مورد فرشید سمیعی سر داده نشد.

تجمع امروز پس از خبر احتمال بالای برکناری نکونام بود. در پاییز سال ۹۸ نیز تجمعی با دلیل تقریبا مشابه مقابل باشگاه استقلال شکل گرفت. پس از آنکه خبرورزشی تیتر زد استراماچونی ایران را ترک کرده است، استقلالی‌ها به سعادت آباد رفتند تا اعتراض خود را به این اتفاق نشان دهند.

در آن تجمع هیچ خبری از بنر نبود، در دست هواداران استقلال تنها عکس‌های استراماچونی و روزنامه خبرورزشی را می‌دیدیم که تیتر یکش عبارت خداحافظ رییس بود!

تجمع حمایتی از استراماچونی که زن و مرد و کودک و پیر و جوان در آن حضور داشتند و از تصاویرش هم مشخص است که خودجوش و دلی بود!

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.