پایان ماجرای کویرمقوا و بعثت کرمانشاه

ورزش سه شنبه 17 شهریور 1403 - 19:03
با انتقال امتیاز کویرمقوا به باشگاه بعثت کرمانشاه موافقت شد تا اکنون کرمانشاهی‌ها با خیالی آسوده مهیای حضور در لیگ آزادگان شوند.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که از چندی پیش موضوع انتقال امتیاز باشگاه تازه لیگ یکی شده کویر مقوا به بعثت کرمانشاه دنبال می‌شد، نماینده کرمانشاه با هدایت علی نظرمحمدی کار خود را در تهران دنبال می‌کرد.

با این حال همچنان بحث درباره احتمال مخالفت با واگذاری این امتیاز داغ بوده و نگرانی بزرگی را در بین کرمانشاهی‌ها که خوشنود از حضور در لیگ دسته اول بودند، شکل داده بود.

2078119

درنهایت اما با نامه‌نگاری نهایی درخصوص موافقت با این واگذاری صورت گرفت و اسناد آن نیز نهایی شد تا بعثت کرمانشاه به صورت قانونی و رسمی فعالیت خود را در لیگ دسته اول استارت بزند و در رقابت با دیگر تیم‌ها حاضر شود.

2078118

هدایت بعثت کرمانشاه در لیگ دسته اول برعهده علی نظرمحمدی خواهد بود، سرمربی فصل گذشته داماش گیلان که علی‌رغم مشکلات این باشگاه درنهایت موفق شد سهمیه این تیم را در لیگ دسته اول حفظ کند و در کارنامه او صعود با سپیدرود به لیگ برتر نیز دیده می‌شود و باید دید شرایط برای آنها با بعثت کرمانشاه به چه شکل خواهد بود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.