ستاره آلمان رویای بازی در لیگ‌برتر را دارد!

ورزش سه شنبه 17 شهریور 1403 - 19:27
رابرت آندریخ، هافبک میانی بایر لورکوزن از احتمال حضورش در لیگ برتر انگلیس در سال های آتی سخن گفت.

به گزارش "ورزش سه"، با وجود آنکه رابرت آندریخ یکی از موفق ترین بازیکنان فصل گذشته بایر لورکوزن بود و همراه با این تیم به قهرمانی جام حذفی و بوندسلیگا رسید و البته به تیم ملی آلمان نیز دعوت شد اما این هافبک ۲۹ ساله در مصاحبه با "اسپرت ۱" می‌گوید از تجربه چالش جدید در باشگاهی خارج از آلمان بدش نمی‌آید.

آندریخ در این خصوص گفت:" راستش را بخواهید لیگ برتر انگلیس همیشه برایم هیجان انگیز بوده است. من همواره نتایج لیگ برتر را دنبال می‌کنم و بنابراین بدم نمی‌آید روزی در یکی از تیم های انگلیسی به میدان بروم. "

البته که آندریخ تا کنون هرگز‌ خارج از بوندسلیگا بازی نکرده است. با توجه به این که او تا پایان سال ۲۰۲۸ نیز تحت قرارداد لورکوزن است، بعید بنظر می‌رسد بتواند روزی به آرزوی بازی کردن در لیگ برتر برسد.

آندریخ فوتبالش را از سال ۲۰۱۲ با هرتابرلین آغاز ‌ کرد و سپس‌ راهی دینامو درسدن شد. پس از سال ها بازی در بوندسلیگا ۲ ، اندریخ در سال ۲۰۲۱ راهی لورکوزن شده و از آن سال تاکنون در ۸۴ بازی برای تیم ژابی آلونسو به میدان رفته و ۱۰ گل نیز به ثمر رسانده است.

او درخصوص اینکه آیا دوست ندارد روزی به هرتا برگردد و فوتبالش را آنجا به پایان برساند گفت:" قطعا دلم برای برلین و تیم هرتا تنگ شده است. اما شرایط حرفه ای گاهی شما را مجاب می‌کند تا از خانه خود دور شوید. اکنون از اینکه در لورکوزن حضور دارم کاملا خوشحال هستم اما کسی از آینده خبر ندارد."

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.