نتایج نمایندگان ایران در رقابت‌های جهانی اسکیت ایتالیا

صدا و سیما شنبه 17 شهریور 1403 - 19:47

نتایج نمایندگان ایران در رقابت‌های جهانی اسکیت ایتالیا

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در جریان مسابقات جهانی اسکیت به میزبانی کشور ایتالیا، نمایندگان اعزامی ایران در بخش آقایان و بانوان رشته اینلاین اسلالوم (آلپاین) به مصاف حریفان خود رفتند و در پایان توانستند با ارتقای حدنصاب‌های ملی خود عملکرد خوبی را به نمایش بگذارند.

در رده سنی بزرگسالان و بخش پسران، ابراهیم جدیدیان در مصاف با دیگر رقبای خود توانست با صعود به مرحله پایانی این ماده در پایان به جایگاه نوزدهمی دست پیدا کند.

در همین رده سنی و بخش بانوان، آیدا عشق دوست و فاطمه کرم زاده توانستند دست به کار بزرگی بزنند و در نهایت به عناوین نوزدهمی و بیستمی دست پیدا کنند.

در رده سنی جوانان نیز محمدامین پرورش در نخستین تجربه برون مرزی خود توانست به جایگاه هفدهمی برسد و بهترین نتیجه تاریخ ایران را در رده سنی جوانان به نام خود ثبت کند.

مسابقات بخش تیمی این ماده نیز عصر امروز برگزار می‌شود.

گفتنی است پس از چند سال عدم اعزام در این رشته، بار دیگر با تلاش‌های مستمر فدراسیون ورزشکاران کشورمان تجربه حضور در چنین رویداد مهمی را کسب می‌کنند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.