رودی فولر: شخصیت مولر خوراک مدیریت است!

ورزش سه شنبه 17 شهریور 1403 - 19:56
رودی فولر، مدیر ورزشی تیم ملی‌ آلمان معتقد است توماس مولر می‌تواند مدیر موفقی در فوتبال آلمان باشد.

به گزارش "ورزش سه"، این اولین اردوی تیم ملی آلمان بعد از خداحافظی بازیکنانی همچون مانوئل نویر، تونی کروس و توماس مولر که نقش پررنگی در قهرمانی ژرمن ها در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را ایفا کرده اند بود.

در همین راستا رودی فولر مدیر ورزشی تیم ملی در گفتگویی با روزنامه بیلد گفت: "من دائما سعی میکنم بازیکنانی که در آستانه بازنشستگی هستند را متقاعد کنم تا بعد از خداحافظی به عنوان مدیر ورزشی یا مربی به فعالیت خود ادامه دهند. البته که در نهایت خود بازیکنان هستند که باید درخصوص آینده زندگی شان تصمیم گیری کنند.

در بین بازیکنانی که به تازگی‌از تیم ملی‌ خداحافظی کردند، فکر می‌کنم توماس مولر برای پست های مدیریتی مناسب تر از مربیگری باشد. او هوش بالایی دارد و قطعا در این حرفه موفق خواهد بود.

2054527

البته که او هنوز یک سال دیگر‌ با بایرن مونیخ قرار داد دارد و نمی‌دانیم تصمیمش برای آینده چیست اما به او توصیه می‌کنم خیلی زود با پست های مدیریتی به فوتبال برگردد."

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.