مدیران کارها را تا آخرین لحظه و با جدیت دنبال کنند

خبرگزاری ایسنا شنبه 17 شهریور 1403 - 20:28
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به روان‌سازی و همکاری خوب دستگاه‌های اجرایی در استان، گفت: همه مدیران دولت سیزدهم تا آخرین لحظه و آخرین روز با تلاش، همت و انگیزه کارها را با جدیت دنبال کنند.

غلامعلی حیدری امروز، ۱۷ شهریورماه در بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: این شهیدان با خدمت صادقانه، بی‌آلایش و متواضعانه، الگویی همیشگی برای تمام مدیران کشور هستند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه یکی از سرمایه‌های مهم هر کشوری نیروی انسانی چابک و باانگیزه است، گفت: کادرسازی و شناسایی نیروی انسانی موجب رشد و ترقی کشور شده و موانع را برطرف و مشکلات کشور را حل می‌کند.

وی با بیان اینکه مدیر تراز انقلاب اسلامی خدمت‌گذار صادق و جهادی است، بیان کرد: تلاش مدیران برای رفع موانع، میزهای خدمت، ملاقات‌های مردمی و ارتباط بی‌واسطه با مردم از جمله ویژگی مدیران دولت سیزدهم است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری، اضافه کرد: کار جهادی و گروهی همیشه موفقیت را به همراه دارد و مدیر موفق، شب و روز نداشته و تمام دغدغه‌اش حل مشکلات مردم است.

وی با اشاره به اینکه کار جهادی به معنای در میدان بودن و سرعت‌بخشیدن به کارها است، گفت: جزیره‌ای عمل کردن، از راه دور هدایت کردن پروژه‌ها و در صحنه نبودن مصداق کارجهادی با کیفیت و قانونمند نیست.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: طی سه سال گذشته با وجود بحران‌ها، چالش‌ها و مشکلات، کارهای ستادی و جهادی بسیاری در استان انجام شد، کما اینکه به دغدغه‌های مردم رسیدگی و گره‌های بسیاری گشوده شد.

وی تصریح کرد: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام، کاهش نرخ بیکاری استان، رشد اقتصادی، رونق کارخانه‌های راکد و تولید جهشی از جمله اقدامات دولت سیزدهم در چهارمحال و بختیاری است.

وی با اشاره به روان‌سازی و همکاری خوب دستگاه‌های اجرایی در استان، خاطرنشان کرد: همه مدیران دولت سیزدهم تا آخرین لحظه و آخرین روز با تلاش، همت و انگیزه کارها را با جدیت دنبال کنند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.