افتخار آفرینی دانش‌آموزان باشگاه المپیاد انرژی اتمی در مسابقات جهانی

خبرگزاری ایسنا شنبه 17 شهریور 1403 - 20:29
دانش‌آموزان باشگاه المپیاد انرژی اتمی در مسابقات جهانی المپیادهای دانش‌آموزی ۲۰۲۴ موفق به کسب ۵ مدال طلا، ۲ نقره و ۲ دیپلم افتخار شدند.

به گزارش ایسنا، دانش آموزان باشگاه المپیاد انرژی اتمی در مسابقات جهانی المپیادهای دانش آموزی ۲۰۲۴ موفق به کسب ۵ مدال طلا، ۲ نقره و ۲ دیپلم افتخار در رشته‌های نجوم، شیمی، فیزیک، ستاره‌شناسی و ... شدند.

آریا فاتح و علی نادری در المپیاد جهانی نجوم در برزیل موفق به کسب مدال طلا شدند و بدین ترتیب تیم جمهوری اسلامی ایران در این دوره از مسابقات جهانی نجوم رتبه نخست را کسب کرد.

رامتین مرادی در المپیاد جهانی شیمی عربستان مدال طلا، بهراد محمدیان در المپیاد جهانی فیزیک ایران مدال نقره، آریا فاتح و ‌علی نادری در مسابقات ستاره شناسی روسیه مدال طلا، بهراد محمدیان در المپیاد آسیایی فیزیک مدال نقره را از آن خود ساختند.

همچنین کسری شیخی و فرزین قلی‌بندان در مسابقات المپیاد آسیایی فیزیک موفق به کسب دیپلم افتخار شدند.


انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید