مردانگی نبود به این شکل از تیم جدا شود:/ نکونام: حاضرم زلیکیچ برود و یامگا به تیم برگردد!

ورزش سه شنبه 17 شهریور 1403 - 20:44
جواد نکونام اعلام کرد که حاضر به جدایی زلیکیچ و بازگشت یامگا به استقلال است!

به گزارش ورزش سه، جواد نکونام درباره شرایط کوین یامگا و نحوه جدایی این بازیکن توضیحاتی ارائه کرد و اعلام کرد که حتی حاضر است زلیکیچ از لیست خارج شود و کوین یامگا در استقلال باقی بماند!

جواد نکونام درباره شرایط کنار گذاشتن یامگا گفت: گفتند من یامگا را نمی خواهم. من یامگا را واقعاً دوست دارم. او یک فوتبالیست حرفه‌ای، با شخصیت، اخلاق‌مدار و کاملاً حرفه‌ای است؛ در واقع، یک جنتلمن کامل است.

ویدئو: 352350

او درباره وضعیت کوین یامگا گفت: متأسفانه شرایط به گونه‌ای بود که کوین یامگا نمی‌توانست بازی کند، او اگر  ۷۰ درصد توانایی بازی داشت، من حتماً او را در تیم نگه می‌داشتم چون مردانگی نیست.

نکونام با انتقاد از عملکرد باشگاه نسبت کوین یامگا گفت: متأسفانه باشگاه هیچ‌گاه در این باره صحبت نکرد و حتی از او تشکر هم نشد. من موافقم زلیکیچ برود و یامگا بماند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.