تظاهرات ۳۵۰ هزار نفر در تل آویو در حمایت از توافق مبادله اسرا

خبرگزاری ایسنا شنبه 17 شهریور 1403 - 20:58
صدها هزار نفر از شهرک‌نشینان در منطقه «رحوفوت» واقع در جنوب تل‌آویو دست به تظاهرات زده و خواستار توافق تبادل اسرا شدند.

به گزارش ایسنا، شنبه شب، بیش از ۳۵۰ هزار اسرائیلی مقابل مقر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در تل آویو دست به تظاهرات زده و خواستار امضای فوری توافق مبادله اسرا با مقاومت در غزه شدند.

عصر امروز هم هزاران نفر از شهرک‌نشینان صهیونیست در منطقه «رحوفوت» واقع در مرکز فلسطین اشغالی تظاهرات کرده و بر لزوم توافق تبادل اسرا با مقاومت فلسطین تأکید کردند.

شهرک‌نشینان ساکن سرزمین‌های اشغالی در پی کشته شدن ۶ اسیر اسرائیلی در تونل‌های غزه، تقریبا هر روزه از اوسط هفته گذشته دست به اعتصاب و تظاهرات زده‌اند.

روز یکشنبه و پس از آنکه رژیم صهیونیستی اعلام کرد نیروهای این رژیم اجساد ۶ نفر از اسرای اسرائیلی را در تونل های غزه کشف کرده‌اند، خشم عمومی علیه نتانیاهو تشدید شد و اعتصاب سراسری در اعتراض به بی‌توجهی کابینه نتانیاهو به سرنوشت اسرا در سراسر فلسطین اشغالی شکل گرفت.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.