یک نفر را فرستادند با او قرارداد ببندد که مهدی را نمی‌شناخت:/ نکونام: کاری کردند هاشمی‌نسب با من سوء تفاهم پیدا کرد

ورزش سه شنبه 17 شهریور 1403 - 21:01
جواد نکونام درباره علت مشکلاتی که بین خودش و مهدی هاشمی نسب ایجاد شد توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ورزش سه، جواد نکونام سرمربی استقلال در واکنش به مصاحبه مهدی هاشمی‌نسب علیه خود واکنش نشان داد و اعلام کرد که سو تفاهمی که فرشید سمیعی رقم زده بود باعث این مشکلات شد.

ویدئو: 352354

مهدی هاشمی رفیق من است و هر اتفاقی رقم بخورد او بزرگ من است و خود او می‌داند که چقدر دوستش دارم، اشتباه اطلاعاتی به او داده شده و او نیز علیه من صحبت کرده است. در حالی که حقیقت چیز دیگری است.

آقای سمیعی با مهدی هاشمی توافق کرده بود، اما بعداً از توافق خود سر باز زد. این مسئله باعث ایجاد سوءتفاهمات و مشکلاتی شد. ایشان بعد از توافق اولیه، غیب شدند و سپس شخص دیگری را به جلسه فرستادند که حتی نمی‌دانست مقابل چه کسی نشسته است و از هاشمی نسب پرسید ببخشید شما؟ خجالت‌آور است که این حرف‌ها را می‌زنم. شما یا از قصد آدمی را فرستاده بودید تا به هاشمی نسب توهین کند یا کسی را فرستادید که نمی‌دانست چه خبر است.

این عدم شفافیت و اطلاعات نادرست باعث شد که مهدی هاشمی نسبت به من دچار سوءتفاهم شود و علیه من صحبت کند. من اکنون به شفافیت صحبت می‌کنم و انتظار دارم که آقای سمیعی نیز شفاف صحبت کند تا حقیقت مشخص شود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.