اولین شکست رقیب سپاهان قبل از لیگ قهرمانان

ورزش سه شنبه 17 شهریور 1403 - 21:02
استقلال تاجیکستان نخستین شکست فصل را مقابل تیم خجند متحمل شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال دوشنبه که همگروه سپاهان ایران در لیگ قهرمانان آسیا است، از ساعت 16:30 امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه مرکزی به مصاف تیم رده پنجمی خجند رفت تا یکی از دیدارهای هفته پانزدهم ویسشایا لیگ تاجیکستان را برگزار کند.

استقلال دوشنبه که در 9 ماه اخیر در هیچ مسابقه رسمی شکست نخورده و علاوه بر آن در فصل جاری ویسشایا لیگ تاجیکستان هم در تمام 14 بازی به پیروزی دست پیدا کرده بود، امروز نتوانست به این روند ادامه بدهد و در آستانه فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم خجند مغلوب شد.

تیم فوتبال استقلال تاجیکستان که در 9 ماه اخیر علاوه بر کسب پیروزی در 14 مسابقه لیگ، در یک بازی سوپر جام به برتری رسیده و در هفته ششم مرحله گروهی سال گذشته لیگ قهرمانان آسیا به تساوی برابر النصر دست پیدا کرده بود، امروز با نتیجه یک بر صفر در جدال خانگی با خجند شکست خورد.

استقلال دوشنبه یکی از حریفان سپاهان ایران در گروه C لیگ قهرمانان آسیا است که روز سه‌شنبه هفته آینده در نخستین دیدارش در این رقابت‌ها باید به مصاف شارجه امارات برود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.