سرمربی استقلال چه زمانی درخواست بلیت داشت/ اختصاصی: نامه درخواست جذب دستیار نکونام

ورزش سه شنبه 17 شهریور 1403 - 21:02
سرمربی استقلال برای حضور دستیار پرتغالی خود تقاضای بلیت برای ۹ سپتامبر را کرده بود!

به گزارش “ورزش سه”، جنگ میان مدیریت و سرمربی در استقلال داغ شده و شایعات و گمانه‌زنی‌ها به بالاترین حد خود  درباره نیمکت این تیم رسیده است.

در چنین شرایطی که حتی بحث گزینه جانشینی جواد نکونام نیز به میان آمده، سرمربی استقلال طی روزهای اخیر لب به گلایه‌های تندی باز کرده است و وضعیت تیمش را از حیث مدیریتی در قواره نام آن ندانسته است. یکی از موضوعاتی که جواد نکونام نسبت آن معترض بود، بی‌توجهی باشگاه نسبت به جذب دستیار خارجی مدنظرش بود و مدعی شده که باشگاه در این خصوص علیرغم درخواستی که داشته اقدامی صورت نداده است.

با این حال اکنون طبق مستنداتی که به دست خبرنگار ورزش سه رسیده است، درخواست تهیه بلیت برای دستیار پرتغالی و مدیربرنامه‌اش از سوی جواد نکونام  توسط سرپرست تیم به باشگاه ارائه شده، نشان می‌دهد که او برای تاریخ ۹ سپتامبر یعنی دو روز دیگر بوده است.

2078168

با این حال باید دید فضای پر تنش شکل گرفته میان مدیریت و کادرفنی در نهایت با چه شرایطی همراه خواهد شد و آیا نکونام که به نظر می‌رسد حمایت مالکین باشگاه را نیز در کنار خود نمی‌بیند حرفش را به کرسی می‌نشاند یا شاهد اتفاق دیگری خواهیم بود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.