زیلیکیچ کیفیت بازی در ایران را ندارد/ نکونام شمشیر را برای خارجی پرحاشیه از رو بست

ورزش سه شنبه 17 شهریور 1403 - 21:09
جواد نکونام یک بار دیگر بر کیفیت پایین آلمدین زیلیکیچ و عدم توانایی او برای حضور در استقلال تأکید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام، سرمربی تیم استقلال، در مصاحبه‌ای به انتقادات خود درباره جذب آلمدین زیلیکیچ، بازیکن بوسنیایی، پرداخت و تأکید کرد که این انتقال به‌صورت جنجالی و بدون رضایت او انجام شده است.

سرمربی آبی ها که پس از تمرین امروز در جمع خبرنگاران قرار گرفته بود، بار دیگر مخالفت خود را با حضور این بازیکن پرحاشیه در تمرینات اعلام کرد و مدعی بود که او حتی توانایی بازی در لیگ ایران را ندارد.

نکونام گفت: وقتی من یک بازیکن را به باشگاه معرفی می‌کنم، باید بررسی‌های لازم از سوی هلدینگ انجام شود و سپس تاییدیه داده شود. اما هلدینگ این روند را به درستی انجام نمی‌دهد. اگر هلدینگ این کار را بلد بود، بازیکنی که برای استقلال آورده شده، که اسمش هم سخت است بخواهم بگویم (زیلیکیچ)، کیفیت لازم را داشت. این بازیکن در اختیار باشگاه است و مورد تأیید من نیست.

ویدئو: 352349

او ادامه داد: اگر من مربی استقلال باشم، اصلاً اجازه نخواهم داد که فردی با این کیفیت فنی پایین در تیم باقی بماند، باید بروید بازیکن خوب و باکیفیت خارجی بیاورید. شما بروید بازیکن خارجی که من آورده‌ام را نگاه کنید و این بازیکن را هم نگاه کنید. بله، بازیکنی که ارزشش ۵۰ هزار دلار است، با بازیکنی که ۱۰ میلیون یورو هزینه دارد، تفاوت بسیاری دارد. هر چقدر پول بدهی، آش می‌خوری.

وی گفت: هر بازیکن و مربی ارزش خودش را دارد. هر شخصی برای رسیدن به یک قیمت، زحمت کشیده است. تمام صحبت‌های من تنها به خاطر هواداران بوده است، چرا که عده‌ای از سکوت من سوءاستفاده کردند و جوی علیه من به راه انداختند، چون نکونام امسال صحبت نمی‌کرد. خودم و استقلال را بیش از هر چیز دیگری دوست دارم و هیچ چیزی برای من مهم نیست. در فوتبال، هر چیزی باید در چهارچوب خودش باشد. مگر می‌شود من بازیکن را معرفی کنم و آنها بروند بازیکن را تأیید کنند؟ اصلاً آنها چه کسی هستند؟ اگر آنها بخواهند من یا بازیکن را تأیید کنند، روز آخر من در فوتبال است.

نکونام در پایان و در اعتراض به ثبت قرارداد زیلیکیچ می گوید: من لیست دادم و گفتم این بازیکن خارجی (زیلیکیچ) را نفر آخر به شما خواهم گفت که اصلاً قرارداد او را ثبت کنید یا خیر. ولی نام او را به عنوان اولین نفر ثبت کرده‌اند. اصلاً بگویید هزار تومان پولش بوده است. قول می‌دهم این بازیکن در هیچ تیمی در لیگ ایران نمی‌تواند بازی کند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.