روشن: قلعه‌نویی بلد است چگونه جواب منتقدانش را بدهد/ عملکرد تیم ملی ربطی به شرایط زمین چمن ندارد

خبرورزشی شنبه 17 شهریور 1403 - 21:46
بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه عملکرد تیم کشورمان در دیدار مقابل ربطی به شرایز زمین چمن ورزشگاه فولادشهر نداشت، گفت: خوشحالم مقابل قرقیزستان به برتری رسیدیم، اما باید در دیدار با امارات هوشیار باشیم و با برنامه به میدان برویم.

حسن روشن در خصوص انتقادات مطرح شده از عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در دیدار خانگی مقابل قرقیزستان در مقدماتی جام‌جهانی که با برتری یک بر صفر تیم کشورمان همراه شد، اظهار داشت: خوشحالم که تیم ملی توانسته این بازی را برنده شود و اینکه برخی از برتری یا یک گل، ناراحت می‌شوند جای سئوال دارد. تیم ملی در مسیر تغییر نسل است و باید به بازیکنان جدید فرصت بدهیم، چون آنها اول راه هستند. امیدوارم بازیکنان جدید بتوانند در آینده برای کشورشان بدرخشند.

وی در مورد شرایط بد چمن‌ استادیوم‌های کشور، گفت: چندین سال است به این شرایط بد عادت کرده‌ایم و نمی‌توانیم هم کاری انجام بدهیم. در حال‌حاضر هم برای تیم‌های لیگ برتری و تیم ملی زشت است که نتوانند در شرایط مناسب میزبانی کنند. اینکه می‌گویند تیم ملی به خاطر زمین چمن نتوانسته به برتری قاطع رسیده یا بازی خوبی ارائه کند، اشتباه است چون تیم ملی به تازگی پوست‌اندازی کرده و در رقابت‌های دوره‌ای، یک گل با پنچ گل، تفاوتی ندارد.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره اینکه آیا کادرفنی تیم ملی نیاز به تقویت دارد؟ یادآور شد: امیر قلعه‌نویی بلد است که چگونه رفتار کند و جواب منتقدان خود را بدهد. امیدوارم فدراسیون بازی‌های دوستانه‌ بیشتری برای تیم فراهم کند، تا قلعه‌نویی بتواند از بازیکن‌های جوان استفاده کند، چون این بازیکنان، آینده تیم ملی کشورمان هستند.

روشن در خصوص صحبت‌های مهدی طارمی پس از بازی مقابل قرقیزستان، خاطرنشان کرد: به نظر من واجب نیست بازیکن در برخی مسائل که در حوزه اختیارات آنان نیست، دخالت کند. اگر خود قلعه‌نویی در آن زمان جواب منتقدان را می‌داد، بعد از بازی حاشیه درست نمی‌شد. در استقلال هم همین موضوع رخ داد و علیه نکونام حاشیه‌ درست شد. از زمانی که آتیلا حجازی در خصوص جواد نکونام صحبت کرد حاشیه‌ها گریبان‌ نکونام را گرفت.

وی در مورد بازی آینده تیم ملی ایران برابر امارات در مقدماتی جام‌جهانی، اظهار کرد: تیم ملی امارات اکنون پیشرفت کرده و تیم بسیار خوبی است. آنها می‌توانند زنگ خطری برای همه تیم‌های قاره کهن باشند. امیدوارم تیم ملی با یک برنامه‌ریزی درست و دقیق بتواند بازی را کنترل کرده و در نهایت به برتری دست یابد تا دل مردم شاد شود.

تیم ملی فوتبال ایران روز سه‌شنبه بیستم شهریور ماه از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه بن زاید به مصاف تیم ملی فوتبال امارات خواهد رفت.

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.