وزنه برداری پارالمپیک ۲۰۲۴؛ صلحی پور به نشان نرسید

صدا و سیما شنبه 17 شهریور 1403 - 21:47

وزنه برداری پارالمپیک ۲۰۲۴؛ صلحی پور به نشان نرسید

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های وزنه برداری بازی‌های پارالمپیک پاریس امروز با برگزاری مسابقات دسته ۹۷ کیلوگرم در سالن لاچاپله آرنا ادامه پیدا کرد. 

در این دسته سیدحامد صلحی پور نماینده ایران بود که با ۸ حریف دیگر از کشور‌های فرانسه، صربستان، ایتالیا، اندونزی، مصر، چین، کلمبیا و اردن روی تخته رفت.

صلحی پور در حرکت نخست وزنه ۲۱۸ کیلوگرم را با موفقیت مهار کرد، اما در حرکت دوم وزنه ۲۲۶ و در حرکت سوم وزنه ۲۳۰ کیلوگرم را نتوانست مهار کند و بدین ترتیب از کسب نشان بازماند و چهارم شد. 

در پایان رقابت‌های دسته ۹۷ کیلوگرم پاراوزنه برداری عبدالکریم خطاب از اردن با مهار ۲۷۰ کیلو نشان طلا گرفت و حدنصاب پارالمپیک و جهان را ارتقا داد، جیژیونگ یه از چین با ۲۲۹ کیلوگرم دوم شد و نشان نقره را بر گردن آویخت و فابیو تورس از کلمبیا با رکورد ۲۲۸ در جایگاه سوم ایستاد و برنزی شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.