جدول مدالی دهمین روز پارالمپیک پاریس/ ایران با ۲۴ مدال در رده ۱۵

خبرگزاری ایسنا شنبه 17 شهریور 1403 - 21:57
تعداد مدال کاروان ایران در پایان روز دهم بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس به ۲۴ مدال شامل هفت طلا، ۱۰ نقره و هفت برنز رسید.

به گزارش ایسنا، کاروان ایران در روز دهم بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس موفق به کسب یک مدال طلا و یک برنز شد. در پرتاب نیزه زنان الهام صالحی‌ برنزی و در پرتاب نیزه مردان صادق بیت‌سیاح به مدال طلا رسید.

به این ترتیب کاروان ایران با ۲۳ مدال‌ شامل هفت طلا، ۱۰ نقره و هفت برنز در حال حاضر در جایگاه پانزدهم جدول مدالی قرار دارد.

تا این لحظه چین با ۹۰ طلا، ۶۹ نقره و ۴۹ برنز در جایگاه اول جدول رده‌بندی قرار دارد. بریتانیا با ۴۶ طلا، ۳۹ نقره و ۳۰ برنز دوم و آمریکا با ۳۴ طلا، ۴۱ نقره و ۲۳ برنز سوم است.

اسامی مدال‌آوران ایران در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس:

مدال طلا: ساره جوانمردی در پاراتیراندازی، امیرحسین علیپور، یاسین خسروی، صادق بیت‌سیاح و سعید افروز در پارادوومیدانی، روح‌الله رستمی در پاراوزنه‌برداری و تیم ملی والیبال نشسته

مدال نقره: فاطمه همتی در پاراتیروکمان، علیرضا بخت و زهرا رحیمی در پاراتکواندو، ظفر ذاکر، حسن باجولوند، مهدی اولاد، هاجر صفرزاده و علی پیروج در پارادوومیدانی، تیم میکس کامپوند (با ترکیب فاطمه همتی و هادی نوری) و سید میثم بنی‌طبا در پاراجودو 

مدال برنز: حامد حق‌شناس در پاراتکواندو، پرستو حبیبی در پرتاب کلاب دوومیدانی، علیرضا مختاری، الهام صالحی و علی اصغر جوانمردی در پارادوومیدانی، محمدرضا عرب‌عامری در پاراتیروکمان و محسن بختیار در پاراوزنه‌برداری

جدول مدالی بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس تا این لحظه:

جدول مدالی دهمین روز پارالمپیک پاریس/ ایران با ۲۴ مدال در رده ۱۵

جدول مدالی دهمین روز پارالمپیک پاریس/ ایران با ۲۴ مدال در رده ۱۵

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.