خبر خوش به استقلال: بازگشت ایمان (عکس)

ورزش سه شنبه 17 شهریور 1403 - 22:08
مدافع میانی استقلال به مرور زمان شرایط بازگشت به تمرینات گروهی را به دست آورده و با شروع مجدد بازی‌ها می‌تواند به میدان برود.

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام در سه هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر برخی نفراتش را دراختیار نداشت، اما به مرور زمان تیم او سر و شکل بهتری گرفته و اکنون در وقفه بازی‌ها به دلیل فیفادی، ایمان سلیمی هم به مرور زمان شرایط بهتری به دست آورده و می‌تواند به زودی به ترکیب آبی‌ها برگردد.

ایمان سلیمی که سال گذشته نمایش موثری در خط دفاعی استقلال داشت، در سه هفته ابتدایی فصل جدید به دلیل آسیب دیدگی جزئی نتوانست تیمش را همراهی کند، اما وضعیت او بهبود پیدا کرده و گفته می‌شود به تمرینات گروهی هم اضافه شده و با صلاحدید سرمربی آبی‌ها می‌تواند در شروع مجدد بازی‌ها به میدان برود.

این مدافع که خیلی زود دوره مصدومیتش را پشت سر گذاشت و به تمرینات روزهای اخیر استقلال اضافه شد، انگیزه زیادی دارد تا شرایط خوب فصل گذشته‌اش را ادامه بدهد و دوباره نمایش موثری در لیگ نخبگان آسیا و لیگ برتر برای آبی‌ها داشته باشد.

2078211

استقلال در تمام سه مسابقه خود در سه هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر دروازه خود را باز شده دید که غیبت مهره‌هایی مثل ایمان سلیمی در خط دفاعی این تیم به چشم آمد، اما بازگشت او می‌تواند خبر خوشی برای سرمربی این تیم باشد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.