توضیحات تقوی درباره محرومیت صابر کاظمی

خبرگزاری ایسنا شنبه 17 شهریور 1403 - 22:25
رئیس فدراسیون والیبال با تاکید بر اینکه دوران تصمیم گیری یک گروه خاص برای تیم ملی به پایان رسیده است گفت: اگر «صابر کاظمی» را محروم کردیم، معتقدیم حق الناسی بر عهده ما بوده است که آن را ادا کردیم.

به گزارش ایسنا، «سید میلاد تقوی» در نشست خبری اعضای ستاد برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۴ در پاسخ به خبرنگار ایسنا در خصوص وضعیت و تصمیم‌گیری درباره «صابر کاظمی» ملی پوش تیم ملی والیبال ایران گفت: همه رویدادهای ورزشی تنها برای شادابی مردم انجام می‌شود و معتقدیم هیچ چیزی بالاتر و مهم‌تر از افتخارآفرینی تیم ملی نیست، لذا همگان افتخار می‌کنیم که زیر این پرچم، تلاش و مبارزه می‌کنیم.

رئیس فدراسیون والیبال تاکید کرد: دوران تصمیم‌گیری یک گروه خاص برای تیم ملی به پایان رسید.

وی با بیان این که اگر «صابر کاظمی» را محروم کردیم، معتقدیم حق الناسی بر عهده ما بوده است که آن را ادا کردیم، اظهار کرد: باور داریم که اهداف مردم بر سایر تصمیمات و اهداف اولویت دارد ولی در عین حال دستاوردهای افراد را نیز فراموش نخواهیم کرد و «صابر کاظمی» هم با بیانیه‌ای که منتشر کرد نشان داد که هنوز قلبش برای مردم ایران می‎تپد.

او با اشاره به این که نباید فراموش کنیم چه کسانی برای این رشته ورزشی زحمت کشیده‌اند، گفت: کاظمی در این رابطه درخواستی ارائه کرده که براساس آن قسمتی از مبلغ قراردادش با تیم ملی را برای توسعه ورزش والیبال استان گلستان زیر نظر مسئولان این استان هزینه کند.

وی گفت: در این رابطه کمیته استیناف با دو نگاه در مورد این پیشنهاد مواجه است یکی این که برخی معتقدند هدف از تعلیق آشنایی فرد با اشتباهش است و وقتی این هدف محقق شود باید اجازه بدهیم کاظمی در قبال مسئولیت اجتماعی خود با تیم ملی قرارداد منعقد کند ولی در مقابل نیز برخی معتقدند که نباید هر کسی خلافی انجام داد با عذرخواهی و پذیرش خطایش، خیلی سریع بخشیده شود که البته نگاه من به نگاه اول نزدیک‌تر است.

ادامه دارد…

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.