پرسپولیسی‌های نساجی آماده تقابل با پرسپولیس

ورزش سه شنبه 17 شهریور 1403 - 22:46
نساجی در شرایطی فردا در جدال برابر پرسپولیس قرار خواهد گرفت که در جمع این تیم نفرات پرتعداد پرسپولیسی حضور دارند.

به گزارش "ورزش سه"، با همکاری ساکت الهامی اکنون پرسپولیس در روزهای تعطیلی لیگ و دور از مسابقه، شرایط محک خوردن خود پیش از دیدار حساس برابر الاهلی عربستان را شکل داده است.

این دیدار قرار است فردا در استادیوم دستگردی و بدون حضور تماشاگران برگزار شود. نکته جالب توجه اینکه در اردوی نساجی قائمشهر نفرات پرتعداد پرسپولیسی حضور دارند و اکنون در تقابلی دوستانه برابر این تیم قرار خواهند گرفت. حامد پاکدل، سیامک نعمتی، سعید آقایی و محمد عباس زاده از جمله بازیکنانی هستند که سابقه حضور در پرسپولیس را در کارنامه دارند و اکنون در تقابلی تدارکاتی با پیراهن نساجی مقابل این تیم قرار خواهند گرفت.

حامد پاکدل و سیامک نعمتی اولین تقابل با پیراهن نساجی برابر پرسپولیس را پیش رو دارند و باید دید در این جدال تدارکاتی چه شرایطی را مقابل شاگردان گاریدو دنبال خواهند کرد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.