اعتراض ایران به دیسکالیفه شدن بیت سیاح رد شد/ طلا و رکورد پرید!

خبرگزاری مهر شنبه 17 شهریور 1403 - 23:23
مسئولان برگزاری رقابت های پارادوومیدانی هفدهمین دوره بازی های پارالمپیک اعتراض ایران به دیسکالیفه شدن صادق بیت سیاح را رد کردند.

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، در رقابت پرتاب نیزه کلاس F۴۱ صادق بیت سیاح ملی‌پوش پرافتخار ایران که در دوره قبلی به مدال نقره دست یافته‌بود، با حریفانی از هند، چین، عراق، کوبا و ساحل عاج رقابت کرد و به مدال طلا رسید اما لحظاتی پس از پایان این مسابقه با تصمیم مسئولان برگزاری بیت سیاح دیسکالیفه شد و مدال طلایش هم پس گرفته شد.

به دنبال این اتفاق، مسئولان تیم پارادوومیدانی ایران اعتراض خود را نسبت به این موضوع به کمیته برگزاری بازی‌ها اعلام کردند و امیدوار بودند این اعتراض پاسخ مثبت به همراه داشته باشد اما اعتراض ایران رد شد و مدال طلای بیت سیاح و رکوردی که او از خود به جای گذاشته بود از بین رفت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.