مربی انگلیس: بازیکنان زحمت این برد را کشیدند!

ورزش سه شنبه 17 شهریور 1403 - 23:26
لی کارزلی، سرمربی موقت انگلیس به تمجید از عملکرد ستارگان جوان تیمش بعد از کسب اولین برد در لیگ ملت های اروپا پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس در اولین بازی خود در رقابت های لیگ ملت های اروپا با نتیجه ۲-۰ از سد میزبانش ایرلند گذشت. دکلان رایس و جک گریلیش گلزنان سه شیر ها در این مسابقه بودند.

لی کارزلی مربی موقت انگلیس در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت:" تمام زحمت این برد روی دوش بازیکنان بود. ثابت کردیم استعداد‌های زیادی در ترکیب انگلیس حضور دارند که بسیار تاثیر گذار هستند.

امشب در اکثر دقایق بازی بهتر از میزبان بودیم و این نشان دهنده شخصیت بالای انگلیس است. رایس و گریلیش گل های خوبی به ثمر رساندند. این دو بازیکن هنوز جای زیادی برای نشان دادن خود در ترکیب تیم ملی دارند و مطمئنا درآینده از آن‌ها بیشتر خواهید شنید."

کارزلی ضمن اعلام نارضایتی از وضعیت چمن ورزشگاه ایرلند گفت:" زمین بشدت خشک بود و این کار بازیکنان را برای دریبل‌زدن سخت می‌کند. با این حال با توجه به آنالیز خوبی که از آن ها داشتیم، به خوبی بازیکنان ایرلند را در طول نود دقیقه کنترل کردیم و خیلی خوشحالم که با کلین شیت به کار خود پایان دادیم.

ضمن آنکه جا دارد به حریف بابت نمایش خوبشان تبریک بگویم. ایرلند هرگز تیم دست و پا بسته ای نیست و می‌تواند حریفان را به راحتی زمین گیر کند."

گفتنی است تیم ملی انگلیس در دومین بازی خود در این رقابت ها، سه روز دیگر‌ به مصاف فنلاند خواهند رفت. یونان دیگر‌ هم تیمی سه شیر ها در گروه دوم لیگ B ملت های اروپا به حساب می‌آید.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.