دلایل دیسکالیفه شدن صادق بیت‌سیاح/ ورزشکار ایرانی ۲ کارت زرد گرفت!

خبرورزشی شنبه 17 شهریور 1403 - 23:28
ملی‌پوش پرتاب نیزه ایران، پس از کسب مدال طلا در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس، به دلیل دریافت دو کارت زرد و رفتار غیرورزشی، دیسکالیفه شد.

صادق بیت‌سیاح، ملی‌پوش پرتاب نیزه ایران، در جریان رقابت‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴، با رکورد ۴۷.۶۴ متر موفق به شکستن رکورد پارالمپیک و کسب مدال طلا شد. با این حال، پس از این موفقیت، مسئولان برگزاری مسابقات او را دیسکالیفه کرده و مدال طلا به نماینده هند اهدا شد.

به گفته سرپرست کاروان ورزش ایران، دلیل دیسکالیفه شدن بیت‌سیاح، دو کارت زردی بود که او در جریان مسابقه دریافت کرد. کارت زرد اول به دلیل انجام خوشحالی غیرورزشی و نشان دادن علامت سر بریدن و کارت زرد دوم به علت استفاده از پرچم غیررسمی (پرچم یا زهرا) در شادی پس از پیروزی به او داده شد که منجر به اخراج او از مسابقات شد.

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.