بعد از دو دهه: هلند یک دوقلوی جدید دارد! (عکس)

ورزش سه یکشنبه 18 شهریور 1403 - 01:21
یورین تیمبر و کوئینتن تیمبر برای نخستین بار در تیم ملی کشورشان به صورت همزمان وارد زمین شدند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی هلند در نخستین بازی خود در ليگ ملت های اروپا با نتیجه پرگل ۵-۲ از سد بوسنی و هرزگوین گذشت تا لاله های نارنجی بازگشت باشکوهی به مسابقات ملی بعد از ناکامی در یورو۲۰۲۴ داشته باشند.

در این دیدار ابتدا جاشوا زیرکزی دروازه بوسنی را گشود اما ارمدین دمیروویچ کار را به تساوی کشاند. در آخرین دقیقه وقت های تلف شده نیمه نخست اما تیجانی ریندرز بازهم برای شاگردان رونالد کومان گلزنی کرد تا نیمه نخست به سود نارنجی پوشان پایان یابد.

در نیمه دوم نیز کودی خاکپو، ووت وخهورست و ژاوی سیمونز برای هلند و ادیت ژکو گل دوم بوسنی را را ثمر رساندند تا بازی با نتیجه پرگل ۵-۲ به سود شاگردان کومان به پایان برسد.

یکی از نکات جالب توجه این دیدار، ورود برادران دوقلو یورین تیمبر و کوئینتن تیمبر در نیمه دوم به زمین بود که باعث شد لاله های نارنجی در ده دقیقه پایانی به صورت همزمان از برادران تیمبر در ترکیب بهره ببرد. دوقلو های ۲۱ ساله ای که یکی از انها یعنی یورین تیمبر در آرسنال و کوئنتین تیمبر در فاینورد به میدان می‌روند.

2078311

نکته جالب تر اینکه برادران تیمبر تبدیل به دومین دوقلوی های تاریخ تیم ملی هلند بعد از فرانک و رونالد دی بوئر شدند. بازیکنانی که از سال ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۳ در مجموع ۱۷۹ بار با پیراهن تیم ملی هلند در میادین بین المللی حاضر شدند و البته فرانک دی بوئر در این بین حضور بیشتری با ۱۱۲ بازی داشت. ضمن آنکه هردو بازیکن نیز دقیقا ۱۳ گل ملی با پیراهن لاله های نارنجی به ثمر رساندند.

دوقلو های تیمبر به لیست شانزده نفره دوقلو های تاریخ فوتبال پیوستند که در یک تیم ملی به صورت همزمان به میدان می‌روند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.