خوزستانی‌ها برای شروع مجدد لیگ لحظه‌شماری می‌کنند

ورزش سه یکشنبه 18 شهریور 1403 - 05:28
تیم فوتبال استقلال خوزستان با شرایط خوبی به تعطیلات فیفادی رفت.

به گزارش "ورزش سه"، استقلالی‌های خوزستان برخلاف همنام تهرانی خود با آرامش و کسب پیروزی به تعطیلات فیفادی رفتند و بعد از نمایش خوبی که مقابل استقلال تهران داشتند و بازیکنانی که در قامت ستاره برای این تیم ظاهر شدند، مشتاق شروع مجدد مسابقات لیگ برتر خواهند بود.

استقلال خوزستان شروع خوبی در لیگ بیست‌وچهارم داشته و توانسته از 3 مسابقه خود 4 امتیاز کسب کند و این شروعی متفاوت نسبت به سال گذشته است که هواداران خوزستانی را امیدوار می‌کند تا فصل متفاوتی را موریداگ بوژوویچ پشت سر بگذارند.

از طرفی دیگر درخشش تیوی بیفوما باعث شد تا سکوهای ورزشگاه فولاد آرنا تا مرز انفجار پیش برود و خوزستانی‌ها با ظهور یک ستاره جدید در تیم خود روبرو شوند، بازیکنی که تکنیکی است، ضربه زدن استادانه به توپ را بلد است و به خوبی شور هیجان را به سکوها منتقل می‌کند، کاری که بعد از سوت پایان مسابقه و همچنین رختکن تیم انجام داد!

استقلال خوزستان فصل گذشته در آستانه سقوط به لیگ یک قرار گرفت و فولاد خوزستان هم در همین شرایط قرار داشت و درنهایت صنعت نفت آبادان به لیگ دسته یک سقوط کرد، اما به نظر می‌رسد که در این فصل تیم‌های خوزستانی شرایط بهتری دارند و با یحیی گل‌محمدی و میودراگ بوژوویچ روزهای خوشی را در ادامه فصل خواهند داشت.

استقلال خوزستان در هفته چهارم مهمان شمس‌آذر قزوین است و به دنبال کسب اولین امتیاز خارج از خانه خواهند بود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.