جزئیات ۱۰ عملیات حزب الله لبنان در شمال فلسطین اشغالی

صدا و سیما یکشنبه 18 شهریور 1403 - 06:52

   جزئیات ۱۰ عملیات حزب الله لبنان در شمال فلسطین اشغالی 

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، مقاومت اسلامی حزب الله لبنان امروز شنبه با صدور ۱۰ بیانیه جداگانه از هدف قرار دادن پایگاه ها، پادگان‌ها و مراکز تجمع نظامیان رژیم صهونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

حزب الله در این بیانیه‌ها اعلام کرد:
۱. برای حمایت از ملت استوار فلسطین و مقاومت دلاور و شریف آن در نوار غزه و پاسخ به حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به روستا‌ها و خانه‌های غیرنظامیان در جنوب لبنان به ویژه شهرک فرون، مجاهدان مقاومت اسلامی مقر فرماندهی دو گردان تیپ گولانی ارتش اشغالگر را در پایگاه "جبل نیریا" هدف حملات سنگین با موشک‌های کاتیوشا قرار دادند.

۲. حزب الله ساعت ۸:۱۵ صبح شنبه به وقت محلی پایگاه "حدب یارون" ارتش اشغالگر را هدف حمله توپخانه‌ای قرار داد. 

۳. رزمندگان مقاومت در پاسخ به حمله اشغالگران به شهرک کونین در جنوب لبنان، مرکز تجمع نظامیان اشغالگر را در شهرک صهیونیستی "منوت" هدف حمله موشکی قرار دادند.

۴. حزب الله ساعت ۱۴:۰۰ بعدازظهر پایگاه "الراهب" صهیونیست‌ها را هدف حمله مستقیم توپخانه‌ای قرار داد. 

۵. رزمندگان مقاومت ساعت ۱۴:۲۵ تجهیزات جاسوسی ارتش صهیونیستی را در پایگاه "مسکافعام" هدف حمله مستقیم با سلاح مناسب قرار داده و آن را منهدم کردند. 

۶. حزب الله در پاسخ به حمله اشغالگران به شهرک فرون در جنوب لبنان، مقر اصلی اطلاعاتی پایگاه "میشار" را هدف حمله موشک‌های کاتیوشا قرار داد. 

۷. مقاومت اسلامی لبنان ساعت ۱۶:۲۳ پایگاه "المرج" صهیونیست‌ها را هدف حمله مستقیم توپخانه‌ای قرار داد.

۸. یگان دفاع هوایی مقاومت ساعت ۱۶:۴۰ با موشک زمین به هوا یک پهپاد "مرون" ارتش صهیونیستی را در حریم هوایی منطقه البقاع در شرق لبنان مجبور به ترک منطقه کرد.

۹. ساعت ۱۸:۰۰ پایگاه "السماقه" ارتش اشغالگر در بلندی‌های کفرشوبا با سلاح مناسب حزب الله مستقیما هدف قرار گرفت. 

۱۰. حزب الله مقر فرماندهی تیپ تازه تأسیس ۹۱ و مرکز تجمع افسران و نظامیان اشغالگر را در شهرک "ایلیت" هدف حمله گسترده و دقیق پهپادی قرار داد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.