قوهای سپید یک روباه در محوطه جریمه دارند:/ غندی‌پور، پدیده‌ای با انگیزه آقای گلی!

ورزش سه یکشنبه 18 شهریور 1403 - 07:24
رضا غندی‌پور عملکرد فوق‌العاده‌ای در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، رضا غندی‌پور، مهاجم تیم فوتبال ملوان در سه هفته ابتدایی با عملکردی که داشت به عنوان اولین پدیده لیگ بیست‌وچهارم خودش را مطرح کرد و تاثیرگذارترین مهاجم لیگ بیست‌وچهارم بود، سه گل و اعلام یک پنالتی و تاثیرگذاری مستقیم در 7 امتیاز کسب شده این تیم در هفته‌های ابتدایی لیگ، غندی‌پور نمایش کاملی با پیراهن ملوان داشت.

قوهای سپید در این فصل لیگ برتر یک روباره در محوطه جریمه دارد که برای گل‌کردن توپ، مدافعان حریف را به هر شکلی از پیش رو بر می‌دارد، در فوتبال امروزی یک اصطلاح وجود دارد که به آن "fox in the box" گفته می‌شود، رضا غندی‌پور بازیکنی با این خصوصیت است، او همیشه مقابل دروازه رقیب حضور دارد تا موقعیت‌ها را به هر شکلی به گل تبدیل کند.

در بازی هفته نخست عثمان اندونگ و محمدرضا اخباری دو بازیکن باتجربه گل‌ گهر را با سماجتی که داشت وادار به اشتباه کرد و یک پنالتی به ملوان تقدیم کردند.

2068685

در هفته دوم لیگ برتر نوبت به خط دفاعی استقلال رسید تا با یک حرکت سریع و تغییر مسیر ناگهانی آرمین سهرابیان را از جریان مسابقه محو کند و با ضربه تماشایی دروازه گلر ملی‌پوش استقلال را باز کند، این دومین گل لیگ برتری غندی‌پور در لیگ برتر بود و اولین گل در 18 سالگی، او پیش از این 17 سال سن جوان‌ترین گلزن تاریخ لیگ برتر بود و دروازه سپاهان را باز کرده بود.

درخشش غندی‌پور ادامه‌دار بود و در هفته سوم لیگ برتر حاضر و آماده مقابل دروازه چادرملو حضور داشت تا دو مرتبه دروازه این تیم را باز کند و اولین بریس فوتبالی خودش را انجام داد، او در نقش یک گلزن تمام عیار حتی روی گل اول توانست با دخالت دادن دستان خود به شکلی هوشمندانه داور را به اشتباه وادار کند و موقعیت گلزنی برای خود فراهم کند، غندی‌پور در این فصل تشنه گلزنی است.

2072853

بعد از جدایی سعید دقیقی از ملوان و حضور مازیار زارع، سیدجلال رافخایی گلزن سال‌های نه چندان دور باشگاه ملوان با صحبت‌هایی که با مازیار زارع داشت شرایطی را فراهم کرد که سرمربی این تیم توجه ویژه‌ای به غندی‌پور داشته باشد و آنها حالا یک گلزن تمام عیار در اختیار دارند.

غندی‌پور با تمرکز کامل روی فوتبال و پیش گرفتن یک مسیر حرفه‌ای می‌تواند خیلی زود پله‌های ترقی را طی کند و با ادامه دادن روند فعلی و حفظ کردن آمادگی خود روزهای خوبی را همراه با ملوان پشت سر بگذارد و در سال‌های نه چندان دور حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.