المیرا شریفی‌مقدم: مادر علی انصاریان را در سلامت با حافظه قوی در جشن پرسپولیس دیدم

شمال نیوز یکشنبه 18 شهریور 1403 - 07:26
المیرا شریفی‌مقدم مجری با انتشار عکسی نوشت: مادر مرحوم علی انصاریان را در سلامت با حافظه قوی و همان محبت و مهربانی همیشگی در جشن پرسپولیس دیدم. دل پری داشت از روزگار و اتفاقاتی که پس از درگذشت پسرش بر او گذشته است. باید صحبت‌هایش را شنید‌. گفت به شما بگویم او حافظ قرآن است و سخنور و همه چیز یادش است.
المیرا شریفی‌مقدم: مادر علی انصاریان را در سلامت با حافظه قوی در جشن پرسپولیس دیدم

المیرا شریفی‌مقدم مجری با انتشار عکسی نوشت: مادر مرحوم علی انصاریان را در سلامت با حافظه قوی و همان محبت و مهربانی همیشگی در جشن پرسپولیس دیدم. دل پری داشت از روزگار و اتفاقاتی که پس از درگذشت پسرش بر او گذشته است. باید صحبت‌هایش را شنید‌. گفت به شما بگویم او حافظ قرآن است  و سخنور و همه چیز یادش است.

 

گفتنی است چندی پیش سادات شاه ولایتی، مادر مرحوم علی انصاریان فوتبالیست سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس مدعی شد ۲ نفر از بستگانش اموال مرحوم انصاریان را غصب و او را تهدید به قتل کرده‌اند. اشاره او به خواهر و شوهر خواهر علی انصاریان بود.

 

در واکنش، فاطمه انصاریان، خواهر مرحوم انصاریان درباره مصاحبه اخیر مادرش گفت: مدتی به خاطر آبروی برادرم علی انصاریان سکوت کردم، ولی به خاطر مسائل پیش آمده درباره اظهارات خانم اشرف شاه ولایتی مجبور شدم توضیحاتی را ارائه کنم.

 

فاطمه انصاریان ادامه داد: خانم شاه ولایتی به دلیل فوت برادرم دچار ضربه روحی شدیدی شدند و قرص‌های متعددی مصرف می‌کنند و اصلا در شرایط مصاحبه نیستند. همه اموال مرحوم برادرم علی انصاریان چه منقول چه غیر منقول به اسم خانم شاه ولایتی است و با یک استعلام ساده می‌توانید به راحتی ببینید که تمام اموال به نام ایشان هست و نیازی به این جنجال‌ها نبود.

 

فاطمه انصاریان افزود: خانم اشرف شاه ولایتی تحت نظر پزشک هستند و قرص‌های بسیاری مصرف می‌کنند. درست نیست بنده درباره مسائل خانوادگی به این صورت صحبت کنم، چون مرحوم برادرم دوست نداشتند مسائل شخصی خانواده خوراک رسانه شود. بنده به علت حجمی از فشار‌ها مجبور به صحبت شدم.

 

فاطمه انصاریان صحبت‌های خود را اینطور به پایان رساند: بنده از پخش شدن این صحبت‌ها بسیار ناراحت هستم در حالی که با یک استعلام ساده از اداره مربوطه (ثبت اسناد کشور) می‌شد از درست یا غلط بودن صحبت‌های مطرح شده مطمئن شد. انتشار چنین صحبت‌هایی برای مرحوم برادرم هم زشت است و هم روح عزیز از دست رفته را آزرده می‌کند. بالاخره در این مدت ایشان آبرویی جمع کرده بودن هم میان اهالی فوتبال و سینما و تلویزیون، هم بین مردم ایران که نباید با چنین مصاحبه‌ای یک شبه آبروی ایشان از دست برود.


منبع خبر "شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.